Augstskolas RISEBA kvalitātes vadības sistēma organizē augstskolas darbību atbilstoši starptautiskiem kvalitātes standartiem, lai nodrošinātu nepārtrauktu pilnveidi un augstu apmierinātību starp studentiem un darbiniekiem, kā arī uzlabotu augstskolas starptautisko konkurētspēju.
RISEBA kvalitātes vadības sistēma ir balstīta uz noteikta līmeņa kvalitātes prasību plānošanu un šo plānu īstenošanu atbilstoši:
- Eiropas standartiem un vadlīnijām kvalitātes nodrošināšanai (sīkāku informāciju par ESG standartiem un vadlīnijām Eiropas augstākās izglītības telpai skatīt šeit: ESG_2015.pdf (enqa.eu)),
- Eiropas vadības attīstības nodibinājuma (EFMD) studiju programmu akreditācijas sistēmas kritērijiem (sīkāku informāciju skatīt šeit: EFMD Programme Accreditation System – EFMD Global),
- CEEMAN IQA akreditācijas ietvaram un standartiem (sīkāku informāciju skatīt šeit: Accreditation (ceeman.org)).
RISEBA Kvalitātes vadības sistēmas mērķis ir izpildīt kvalitātes kritēriju prasības, nodrošināt šo kritēriju uzraudzību un ieviest nepārtrauktas pilnveides procesu, lai pakalpojumi pilnībā atbilstu klientu, likumdevēju un uzraudzības iestāžu prasībām, tajā skaitā:
- Stiprināt akadēmisko kvalitāti un brīvību;
- Veicināt studentcentrētu mācīšanos, mācīšanu un novērtēšanu;
- Veicināt iekšējo un ārējo klientu (studējošo un darbinieku) apmierinātību;
- Veicināt augstskolas stratēģisko mērķu sasniegšanu un darba efektivitāti;
- Veicināt augstskolas zinātnisko potenciālu;
- Nepārtraukti pilnveidot RISEBA kvalitātes vadību;
- Uzlabot augstskolas tēlu sabiedrībā un starptautisko konkurētspēju.
Tā rezultātā, RISEBA ir akreditēta (valsts atzīta) augstskola. Tā īsteno licencētas studiju programmas piecos akreditētos studiju virzienos, kas ļauj augstskolai pēc studiju programmas apguves tās absolventam izsniegt valstiski atzītu augstākās izglītības diplomu. Ar studiju virzienu akreditācijas termiņiem un to ietvaros īstenoto programmu sarakstu variet iepazīties šeit: Studiju virzienu akreditācijas – RISEBA.lv.
Papildus tam, RISEBA vairākkārt ir ieguvusi Starptautiskā menedžmenta attīstības asociācijas dinamiskās sabiedrībās (CEEMAN) starptautiskās kvalitātes akreditāciju (International Quality Accreditation).
RISEBA ir vienīgā no Baltijas augstskolām, kas ieguvusi Eiropas menedžmenta attīstības fonda (EFMD) 5 gadu akreditācijas EPAS divām studiju programmām.
Augstskolas RISEBA veiksmīgi īstenotā kvalitātes politika, kā arī nepārtrauktāapņemšanās pilnveidot un uzlabot augstskolas darbības procesus un studiju satura kvalitāti, ir novērtētas, iegūstot dažādus apbalvojumus (sīkāku informāciju skatīt šeit: Apbalvojumi – RISEBA.lv).
Augstskola ir izvirzījusi mērķi papildus iegūt arī AACSB akreditāciju, kas apliecinās RISEBA apņemšanos īstenot stratēģisko vadību, vadīt studentu sasniegumus, un būt par viedokļa līderiem, tādejādi sniedzot ieguldījumu sabiedrībā. Šobrīd notiek darbs pie nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanas.
Augstskola tiecas uz izcilību, ieviešot Eiropas nodibinājuma kvalitātes vadībai (EFQM) modeli, tostarp RISEBA izmanto nepārtrauktas attīstības principus – nosaka sasniedzamos rezultātus, identificē veicamos pasākumus un tos īsteno, novērtē sniegumu un veic nepieciešamos uzlabojumus.
RISEBA veido kvalitātes kultūru, kurā ikkatrs sistemātiski veic pasākumus kvalitātes paaugstināšanai. Vienlaikus RISEBA ir atvērta visu iesaistīto pušu redzējumam un viedoklim par iespējām uzlabot RISEBA procesus vai sniegtā izglītības satura kvalitāti, tāpēc, lai iespējami ātri reaģētu uz personu (studenta, darbinieka vai citas ieinteresētās puses) redzējumu par nepieciešamajiem uzlabojumiem, RISEBA nodrošina priekšlikumu un sūdzību izskatīšanu, atbilstoši procedūrā “Sūdzību un priekšlikumu izskatīšana” noteiktajā kārtībā.
RISEBA ir “Latvijas kvalitātes biedrības” biedrs.

Kur sūtīt veidlapu?
Sūdzību un priekšlikumu veidlapa
Sūdzību un priekšlikumu izskatīšanas procedūra
Pa pastu: Augstskolai RISEBA, Meža iela 3, Rīga, LV-1048
Uz e-pastu: Kvalitātes nodaļas vadītājai Ieva Kalniņa: [email protected] (sūdzībām par studiju procesu)