RISEBA Klientu apkalpošanas centrs (KAC) sniedz informāciju un pakalpojumus esošajiem un topošajiem studentiem, kas saistīti ar studiju procesu kā arī vispārējo informāciju par RISEBA augstskolu un tās struktūrvienībām, to atrašanās vietu un kontaktinformāciju. KAC nodrošina pakalpojumus gan klātienē, gan zvanot pa tālruni, gan rakstot e-pastā.
Klientu apkalpošanas centrā Jūs varat saņemt:
• informāciju par RISEBA struktūrvienībām un darbiniekiem un to kontaktinformāciju;
• informāciju par studiju programmām un uzņemšanas prasībām;
• informāciju par RISEBA studiju maksas atlaidēm un citām RISEBA priekšrocībām;
• informāciju par pieteikšanos studiju kredītam;
• izziņas par studijām augstskolā; (esošie studenti var pieteikt izziņu studentu pašapkalpošanas portālā my.riseba.lv)
• atbildes par dažādiem studiju jautājumiem – lekciju un nodarbību sarakstiem, to norises vietu un laiku;
• izziņu, akadēmisko izziņu, diploma kopiju un diplomu dublikātu, pieprasot informāciju no arhīva (eksmatrikulētiem studentiem).
Lai pieprasītu informāciju par studijām augstskolā no arhīva, lūdzu lejupielādējiet un aizpildiet iesnieguma formu un nosūtiet to uz sekojošu e-pasta adresi: [email protected]
Informējam, ka šis pakalpojums ir maksas pakalpojums, tā cenu un sagatavošanas laiku Jūs varat atrast papildus maksas pakalpojumu cenrādī.
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolas RISEBA galvenā ēka,
Adrese: Meža iela 3, Rīga, LV-1048
E-pasts: [email protected],
Tālr.: +371 26465351, +371 67500265
Darba laiks:
P.- Pk. 08:00-17:00
Se., Sv. brīvs
RISEBA Arhitektūras un mediju centrs H2O 6,
Klientu apkalpošanas centrs,
Adrese: Durbes iela 4, Rīga, LV-1048
E-pasts: [email protected],
Tālr.: +371 29349122
Darba laiks:
P.- Pk. 8:00-17:00
Se., Sv. brīvs