Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžments (apakšprogrammas: Sabiedriskās attiecības, Reklāma)

Profesionālā bakalaura programma 240 ECTS

Šī programma tapusi sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju un Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāļiem, precīzi definējot prasmes un zināšanas, kas nepieciešamas jaunajiem sabiedrisko attiecību un reklāmas jomas vadītājiem.

Akreditēta līdz 2030. gada 6. jūnijam

Pieteikties

Galvenā informācija

  • Sākums:
    No 1. septembra
  • Ilgums:
    4 gadi (pilna laika)
  • Veids:
    Pilna laika
  • Valoda:
    Angļu, Latviešu
  • Kredītpunkti:
    240 ECTS
  • Programmas grāds:
    Profesionālais bakalaura grāds reklāmā un sabiedriskajās attiecībās un sabiedrisko attiecību vadītāja vai reklāmas vadītāja kvalifikācija
  • Maksa gadā:
    Latvijas un citu ES, EEZ valstu, kā arī ES kandidātvalstu pilsoņiem un pastāvīgajiem iedzīvotājiem:
    3000 EUR (pilna laika latviešu valodā)
    3700 EUR (pilna laika angļu valodā)

    Citu valstu pilsoņi:
    5000 EUR (pilna laika angļu valodā)

Programma gatavo topošos reklāmas un sabiedrisko attiecību vadītājus. Tā tapusi sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju un Latvijas Asociāciju sabiedrisko attiecību profesionāļiem. Tā ir prasme nodrošināt atvērtu un divpusēju komunikāciju starp organizāciju un sabiedrību, lai veicinātu atbalstu uzņēmuma vai iestādes darbībai, veidotu labvēlīgu attieksmi, mērķtiecīgi veicinātu uzņēmuma un tā produkcijas vai pakalpojumu pārdošanu. Taktisko risinājumu vidū ir komunikācijas, stratēģijas un taktikas izstrāde, tekstveide reklāmā un sabiedriskajās attiecībās dažādiem kanāliem, digitālo un sociālo mediju satura veidošana u.c. Konkurētspējīgu reklāmas un sabiedrisko attiecību profesionāli raksturo spēja vienlaikus gan pārzināt un atbalstīt biznesa mērķu sasniegšanu, gan arī “domāt radoši ārpus rāmja”, lai uzrunātu dažādas mērķauditorijas.

Papildus bakalaura grādam studiju laikā students iegūst kvalifikāciju vienā no virzieniem:

  • Apakšprogrammā Sabiedriskās attiecības – sabiedrisko attiecību vadītāja kvalifikācija
  • Apakšprogrammā Reklāma – reklāmas vadītāja kvalifikācija

Uzņemšanas noteikumi

Lūdzam iepazīties ar uzņemšanas noteikumiem, kas publicēti mūsu mājaslapas sadaļā Nāc studēt -> Uzņemšanas noteikumi

Studijas notiek klātienē, atsevišķi studiju moduļi var tikt organizēti attālināti. It īpaši tāpēc, ka studijas sevī ietver daudz interaktīvo studiju metožu: mediju treniņus, lomu spēles, viesošanos sabiedrisko attiecību, reklāmas, radošajās un mediju aģentūrās un citās organizācijās, atklājot reālo darba vidi, kas jaunos profesionāļus sagaida pēc studiju pabeigšanas. Šo priekšstatu studenti padziļināti rada arī prakses laikā uzņēmumos un citās organizācijās. Savukārt teorētiskās zināšanas tiek apgūtas lekcijās, semināros un konsultācijās pie pētniecisko darbu zinātniskajiem vadītājiem. RISEBA nodrošina arī vieslekcijas un seminārus, ko vada Latvijas un ārvalstu reklāmas, mārketinga un sabiedrisko attiecību nozares profesionāļi.

1.gads

Biznesa angļu valoda I un II

Personības attīstība: Studiju un prezentācijas prasmes

Sociālā psiholoģija

Vadībzinību pamati

Ievads komunikācijas teorijās

Ievads reklāmā

Socioloģija

Ētika un sociālā atbildība

Civilā un vides aizsardzība

Latviešu valodas kultūrtelpa mūsdienās

Ievads sabiedriskajās attiecībās

Ievads zinātniskajā pētniecībā I

Datorgrafikas pamati I

Pārliecinošas komunikācijas pamati

Reklāmas veidi

Kursa darbs I

Prakse: Reklāma


2.gads

Biznesa angļu valoda III un IV

Publiskā viedokļa teorijas

Komunikācijas un reklāmas ētika

Datorgrafikas pamati II

Starpkultūru komunikācija

Žurnālistika un mediju attiecības

Mārketinga komunikācija

Publiskā runa un prezentēšanas prasmes

Projektu vadīšanas pamati

Grāmatvedības pamati

Digitālā un sociālo mediju komunikācija

Ievads zinātniskajā pētniecībā II

Integrētā mārketinga komunikācija

Dizaina domāšana un jaunrade

Influenceru mārketings

Kursa darbs II

Prakse: Sabiedriskās attiecības


3.gads

Līderība un organizācijas uzvedība

Uzņēmējdarbības tiesiskais regulējums

Ievads semiotikā

Vizuālās komunikācijas pamati I un II

Digitālais mārketings

Zīmolvedība

Organizāciju psiholoģija

Scenārija veidošana

Multimediji un imersīvās tehnoloģijas

Kursa darbs III

Prakse: Multimediji

Studiju kursi apakšprogrammā Sabiedriskās attiecības  

Starptautiskās sabiedriskās attiecības

Tekstveide sabiedriskajās attiecībās

Aktiermeistarība  

Sabiedrisko attiecību pasākumi

Studiju kursi apakšprogrammā Reklāma  

Starptautiskais mārketings un reklāma

Tekstveide reklāmā

Kompozīcijas un krāsu psiholoģijas konstrukcijas 

Reklāmas psiholoģija 


4.gads

Inovāciju menedžments

Filozofija

Publiskā pārvalde

Politika un komunikācija

Profesionālā prakse 

Bakalaura darbs

Studiju kursi apakšprogrammā Sabiedriskās attiecības  

Komunikācijas kampaņas un stratēģijas

Krīžu komunikācija

Korporatīvā komunikācija

Studiju kursi apakšprogrammā Reklāma 

Reklāmas kampaņas un stratēģijas

Patērētāju uzvedība

Mediju plānošanas pamati

Programmas absolventi ir mūsdienīgi sagatavoti reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālistu vai vadītāju darbam visdažādāko nozaru organizācijās – gan privātā, gan valsts un pašvaldību, gan nevalstisko organizāciju sektorā. Īpaši plašas karjeras iespējas mūsu absolventiem ir reklāmas, sabiedrisko attiecību, korporatīvās komunikācijas, mediju, radošajās un mārketinga aģentūrās, kas strādā ar Latvijā un pasaulē atzītiem zīmoliem. Šajā programmā apgūtās zināšanas ļauj absolventam radīt un attīstīt savu personīgo zīmolu vai uzņēmējdarbību.

Pēc programmas absolvēšanas ir iespēja turpināt izglītību kādā no maģistra līmeņa studiju programmām, piemēram, Uzņēmējdarbības vadība, Personāla vadība, Projekta vadība, Vadības psiholoģija un supervīzija u.c.

Iepazīstieties ar mūsu studējošo noslēguma darbu tēmu sarakstu, kas ir aktuālas nozarē un darba tirgū, kā arī ar praktiskajiem darbiem

Mūsu absolventi ir veiksmīgi iekļāvušies darba tirgū savā nozarē:

Doties Erasmus+ apmaiņas programmā var jebkurš bakalaura programmas students, kurš ir pabeidzis vismaz vienu studiju gadu.
Students var doties studēt uz 1 vai 2 mācību semestriem kādā no RISEBA partneruniversitātēm. Studiju mobilitātes ilgums ir 2-12 mēneši.
Par studiju un prakses apmaiņas programmā pavadīto periodu ārvalstīs studentam nav jāmaksā, mācību maksu sedz partneraugstskola, bet students turpina apmaksāt RISEBA studiju maksu. Par ārvalstīs mobilitātes laikā pavadīto periodu studentam tiek piešķirta Erasmus+ stipendija, lai nosegtu transporta un uzturēšanās izmaksas.
Erasmus+ prakses mobilitāte paredz, ka students var iziet praksi kādā no sev interesējošajiem uzņēmumiem kādā no Erasmus+ programvalstīm. Par šo prakses periodu students saņem Erasmus+ stipendiju. Prakses mobilitātes ilgums ir 2-12 mēneši.
Vairāk par Erasmus+ un pieteikšanos uzzini šeit!

Jekaterina Ignatoviča
Tālmācības studiju programmu vecākā administratore, Vecākā studiju programmu administratore
Adrese
311, Meža iela 3
Marija Janova
Vecākā studiju programmu administratore
Adrese
108, Meža iela 3

    Sazinies ar mums

    To top