Kā RISEBA klientu speciāliste kļuva par Studiju departamenta vadītāju
Anastasijas Kižlo karjeras stāsts ir iedvesmojošs: 5 gadu laikā viņa no RISEBA klientu apkalpošanas speciālistes ir kļuvusi par Studiju departamenta vadītāju, turklāt patlaban pati studē RISEBA maģistrantūrā.
Darbs augstskolā iedrošina studēt tālāk
Augstskolā RISEBA Anastasija ienāca 2017. gadā, stājoties klientu apkalpošanas speciālistes un kredītspeciālistes amatā. “Darbojos proaktīvi, jo darbs man patiesi sagādāja prieku, līdz ar to bija vēlme regulāri kaut ko uzlabot,” savu darba sākumu augstskolā atminas Anastasija, kuru jau pēc 2 gadiem iecēla RISEBA Klientu apkalpošanas centra vadītājas amatā.
Strādājot RISEBA, Kižlo, kurai jau bija bakalaura izglītība, ilgi domājusi par iespēju studēt maģistrantūrā. “Kā darbiniece zinu RISEBA programmas arī no iekšpuses, tādēļ vilinājums studēt tālāk bija liels. Covid laiks noteikti ietekmēja manu izvēli, tas lika pārdomāt savas vērtības un patiesās vēlmes. Mani motivēja arī RISEBA lieliskā tiešsaistes lekciju pieredze,” savu izvēli pamato RISEBA darbiniece un maģistra programmas Biznesa stratēģiskā vadība studente. “Studijas augstskolā RISEBA man palīdz ne tikai gūt nepieciešamās zināšanas un paplašina redzes loku, bet arī gūt iedvesmu turpmākajam darbam. Studijas man dod tieši to, ko sagaidīju – profesionāļu padomus un zināšanas, kas balstītas uz jaunākajiem pētījumiem un risinājumiem. Zinu, ka studēju sev, savai izaugsmei. Nav sajūtas, ka kāds no manis kaut ko gaida vai man ir uzlikti papildus pienākumi. Ir komforta sajūta, cieņpilna docētāju attieksme, studijas piemērotas strādājošiem cilvēkiem.”
Ieceres, vadot Studiju departamentu
2021./2022. studiju gadā Anastasija Kižlo RISEBA karjerā notika jauns pavērsiens – viņa kļuva par augstskolas Studiju departamenta vadītāju, kas atbild par studiju norises procesiem augstskolā. “Šis amats man tika piedāvāts pavisam negaidīti, tomēr atskatoties saprotu, ka tas ir visai loģisks karjeras turpinājums. Esmu iecerējusi pabeigt RISEBA daudzu jauno sistēmu ieviešanu, kā arī uzlabot departamenta darbinieku darba ikdienu, ieviešot skaidras vadlīnijas. Vēlos arī pievērsties pieaugošo studentu vēlmju realizācijai, apkalpošanas iespēju un kvalitātes uzlabošanai,” ar savām iecerēm dalās struktūrvienības jaunā vadītāja.
Studentu ikdienā bieži vien rodas dažāda rakstura ar studiju procesu saistītas problēmas. Lūk, ko iesaka Studiju departamenta vadītāja Anastasija: “Pirmais noteikti ir Klientu apkalpošanas centrs, kur speciālistes visātrāk var sniegt informāciju vai padomu konkrētajā situācijā un jautājumā. Tomēr, ja jautājums ir dziļāks, tad ir jāvēršas pie programmas administratores, kura pārzina visas nianses un zina atbildes uz visiem konkrētā studenta jautājumiem. Atgādinu, ka uzzināt, kura ir noteiktā studenta studiju programmas administratore, var mājaslapas Studiju departamenta sadaļā.”
Sieva, mamma un eko dzīves piekritēja
RISEBA Studiju departamenta vadītāja un studente Anastasija ir precējusies un divu bērnu mamma. “Protams, būt mazu bērnu mammai un strādāt pilna laika darbā jau ir izaicinoši, kur nu vēl apvienot to ar studijām,” spriež Kižlo. “Ņemot vērā arī to, ka tas viss notiek Covid laikā, kad saskaramies ar milzīgiem izaicinājumiem, tas noteikti nav viegli un prasa daudz laika un pacietības, bet jaunas lietas iedvesmo. Visnedrošākā zona ir komforta zona – tas ir jāatceras! Uzskatu, ka laba mamma ir laimīga mamma, un labākais piemērs bērniem ir vecāki, līdz ar to vēlos, lai mani bērni redz manu pieredzi, izdara secinājumus un spēj pieņemt labākos lēmumus savā dzīvē, lai būtu laimīgi.”
Un vēl Anastasija atrod laiku dabai – skriešanai, peldēšanai, skrituļošanai, pastaigām pa mežu. Viņa darbojas arī RISEBA Eko padomē. “Es pievienojos RISEBA Eko padomei, lai saprastu, ko vēl varu darīt mūsu planētas labā,” atzīst Anastasija. “Ikdienā jau daudz ko daru no bērnības, tomēr uzskatu, ka kopā vienmēr ir aizraujošāk. Tāpat vēlos popularizēt Eko kustību RISEBA studējošo un darbinieku vidū. Lūk, ko patlaban daru vides labā:
- šķiroju atkritumus;
- piedomāju pie elektrības un ūdens patēriņa;
- piedomāju pie papīra patēriņa – mazāk drukāju, izmantoju otrreiz;
- piedalos un organizēju talkas;
- cenšos pirkt produktu bez iepakojuma vai izvēlos produktu ar pārstrādājamo iepakojumu;
- nododu lietas labdarībai;
- nemetu ārā pārtiku – padalos;
- dodos uz darbu ar velosipēdu, kājām, sabiedrisko transportu;
- cenšos ēst vairāk augu valsts produktu;
- mācu šo visu saviem bērniem un iesaistu draugus.”
Anastasija Kižlo: “Būt RISEBA studentei un vienlaikus darbiniecei ir lieliska pieredze, lai sasniegtu izcilu apkalpošanas līmeni, jo visam procesam izeju cauri no abām pusēm. Ir iespēja pamanīt nepilnības un arī novērtēt lielisko studiju satura un procesa kvalitāti.”
Novēlam Anastasijai veiksmi, vadot RISEBA Studiju departamentu!