VIESLEKCIJA ANGĻU VALODĀ!
- 2024. gada 23. oktobrī,
- Meža ielā 3, 302. telpā,
- Plkst. 10.00.
Gatis dalīsies savā pieredzē, stāstot par savu karjeru, veiksmīgām kampaņām un jaunākajām tendencēm reklāmā. Piedalies un iedvesmojies!
Gatis Rozenfelds ir uz priekšu domājošs izpilddirektors, kurš izcili darbojas pasaulē, kur reklāma vairs nav definēta pēc tā, ko zīmoli uzspiež patērētājiem, bet gan pēc tā, ar ko cilvēki ir gatavi iesaistīties un dalīties. Viņa pārliecība par robežu pārkāpšanu un jaunu mediju formu pieņemšanu veido pamatu viņa radošajai pieejai. Laikmetā, kad ekrāni dominē un visa mediju vide ir sociāla, Gatis ir pionieris, kurš nemitīgi inovē, lai zīmoli izceltos strauji mainīgajā ainavā.

Gatis sāka savu karjeru reklāmā 2005. gadā BBDO, vēlāk pārejot uz Grey Group un Young & Rubicam, kur viņš attīstīja savu meistarību globālo kampaņu ietvaros. Kopš 2015. gada viņš vada multidisciplināru komandu Tribe Riga aģentūrā, uzraugot modernus darbus gan vietējiem, gan starptautiskiem zīmoliem. Viņa portfelī ir sadarbības ar augstākā līmeņa uzņēmumiem, piemēram, Nike, BMW, Coca-Cola un airBaltic, radot kampaņas, kas guvušas atzinību prestižos reklāmas festivālos, tostarp Golden Hammer un BestBaltic. Viņa darbs arī ir iekļauts ikoniskajā “The Night of the Adeaters” kolekcijā.
Gatis Rozenfelds nav tikai reklāmas eksperts; viņš ir radošs vīziju veidotājs, kas apņemas pārveidot nozares nākotni.