Vieslekcijas norises vieta un laiks:
- 04.03.2025.
- No plkst. 11.40 līdz 13.10
- Meža iela 3, 316. kab.
Augstskolas RISEBA studenti ir aicināti piedalīties vieslekcijā par “Branding Psychology from Business and Consumer Perspective”, kuru vadīs Vilma Kardauskė, Vilniaus Kolegijas Reklāmas un komunikācijas nodaļas vadītāja.
Šī lekcija sniegs vērtīgas atziņas par to, kā uzņēmumi veido zīmolu tēlu un kā psiholoģiskie aspekti ietekmē patērētāju izvēles. Vilma dalīsies ar praktiskiem piemēriem un zinātniskiem pētījumiem, kas palīdz izprast, kā reklāmas stratēģijas var veidot emocionālu saikni ar patērētājiem, veicinot zīmola atpazīstamību un uzticību.
Lekcija būs īpaši noderīga studentiem, kuri interesējas par reklāmu, mārketingu un zīmolvedību.